Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

Binnen 14 dagen na aankoop

Kan ik mijn product retourneren?
Jazeker kan dit bij RANA!! Onbeschadigde en ongebruikte producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  1. Je retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen. Deze zichttermijn gaat in op de dag dat je het product hebt ontvangen.
  2. Het product is onbeschadigd en in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking.
  3. Retourzendingen zijn voor eigen rekening en eigen risico. Je bent dus zelf aansprakelijk voor de zending mocht deze zoek raken of beschadigen. Zorg er dus altijd voor dat je jouw zending voldoende gefrankeerd en aangetekend verstuurd. Vraag de transportdienst (bijv. op het Postkantoor) dan ook altijd de traceercode. Bewaar deze goed!!
  4. De pakbon of factuur (kopie) dien je bij de retourzending mee te sturen.

LET OP: voldoet een retourzending niet volledig aan alle bovenstaande punten, dan wordt deze niet in behandeling genomen. Het product zal dan op kosten van de klant weer worden teruggestuurd.

Wat kan er niet geretourneerd of geruild worden?
Producten die niet kunnen worden geretourneerd of geruild zijn:

  • Verbruiksproducten die al geopend zijn, zoals shampoo, conditioner, masker, serum, haarlak.
  • Producten die wij speciaal voor jou hebben besteld.
  • Producten die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt en/of bewerkt.
  • iFlip, iClip, Ponytails en alle andere haarstukken, enz. (i.v.m. hygiëne).

Twijfel je of het product dat je wenst te bestellen achteraf mag worden geruild, neem dan altijd eerst contact met ons op. Zo kom je achteraf niet voor een onaangename verrassing te staan.

Terugsturen: Stap-voor-Stap
Stap 1: Stuur een email naar onze klantenservice voor je het pakket retour stuurt. Vermeldt hierin jouw naam, het bestelnummer, welk product je wilt retourneren en de reden hiervoor.

Stap 2: Van ons krijg je een bevestiging met daarin het retour-formulier.

Stap 3: Je vult dit retour-formulier in. Hoe meer informatie je hierop invult, des te sneller kunnen wij jouw retourzending afhandelen.

Stap 4: Stuur het voldoende gefrankeerde en goed ingepakte pakket met retour-formulier terug

Stap 5: Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email.

Stap 6A: Bij omruilen; het nieuwe product wordt naar je opgestuurd (of eventueel besteld bij onze fabriek), mits aan alle voorwaarden is voldaan.

Stap 6B: Bij geld terug; binnen 10 werkdagen wordt het bedrag teruggestort op jouw bankrekening, mits aan alle voorwaarden is voldaan.

Annuleren
Bij het annuleren van een bestelling zijn de kosten van de retourzending voor eigen rekening.

Indien producten speciaal voor jou besteld moeten worden, is het niet mogelijk de betreffende order te annuleren wanneer deze reeds is verzonden. Informeer hiervoor voorafgaand aan het plaatsen van een order of de door jou gewenste producten door ons besteld moeten te worden.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.